FALL FAVORITES 馃 SHOP NU

GRATIS verzending vanaf 75,-

Voor 23:59 besteld, morgen in huis.

Betaal achteraf met Riverty!

Trustpilot

logo
Hi Kerst(B)engeltje!
Registreer je account of .

VERZENDING

Voor 23:59 uur besteld is volgende dag in huis*! Zodra wij het pakket hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een track en trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je iets besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.

Levering

Maandag t/m donderdag v贸贸r 23:59 uur besteld, volgende dag in huis
Vrijdag v贸贸r 21:00 uur besteld, zaterdag in huis
Vrijdag n谩 21:00 uur besteld, maandag in huis
Zaterdag besteld, maandag in huis
Zondag v贸贸r 17:00 uur besteld, maandag in huis

De verzendkosten bedragen 鈧5,99. Wanneer je een bestelling plaatst boven de 鈧75,-, voor een Nederlands-/ of 鈧80 voor een Belgisch adres, betaal je g茅茅n verzendkosten.

AFHAALPUNT:
Het is mogelijk om jouw bestelling GRATIS op locatie te komen afhalen.
Dit is mogelijk op de locaties ALMELO (Koornmarkt 3) en RIJSSEN (Haarstraat 16A). Je maakt hier gebruik van door een bestelling te plaatsen in de webshop zoals je gewend bent. Vervolgens kies je in het afrekenproces voor 'afhalen in Almelo', of 'afhalen in Rijssen'. Daarna rond je het bestelproces af en ontvang je van ons een bevestiging. Voor beide filialen gelden andere voorwaarden:

Almelo:
Jouw bestelling kan je afhalen tussen 09:30 en 18:00 uur (maandag t/m zaterdag). De bestelling ligt klaar om opgehaald te worden 1 uur nadat jouw bestelling bevestigd is.
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

Rijssen:
Op werkdagen voor 23:59 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen vanaf 14:00 (maandag t/m zaterdag). Op vrijdag voor 21.00 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen.
Op zondag voor 17.00 besteld = de volgende dag tijdens openingstijden afhalen
Jouw bestelling blijft maximaal 1 week beschikbaar voor het afhalen op locatie, mocht de bestelling hier na niet zijn opgehaald, dan zetten we de items weer op voorraad en crediteren we de factuur.

DHL ophaalpunt
Het is mogelijk om jouw bestelling af te laten leveren bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen.

Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (鈧5,99) op de besteller te behalen.

Levering Waddeneilanden
Voor leveringen naar de Waddeneilanden reken je 1 dag extra (zondagen niet meegerekend). DHL hanteert een toeslag van 鈧5 voor leveringen naar de Waddeneilanden. Deze kosten worden samen met de standaard verzendkosten berekend tijdens het bestelproces.

VERZENDING BELGIE!
De verzendkosten hiervoor bedragen 鈧6,99. Je betaald geen verzendkosten als je een bestelling plaatst boven de 鈧80. De levertijd bedraagt 2 werkdagen.


Annuleren

Orders zijn uitsluitend te annuleren op werkdagen, de dag van bestelling, tijdens kantoortijden (ma - vr van 09:30 - 16:00). Ons proces, in samenwerking met DHL, heeft een zeer strak tijdschema en bestellingen zijn snel te ver in het proces en niet meer te onderscheppen.


RETOUR

>>DOWNLOAD HIER HET RETOURFORMULIER<<


Online bestelde items kunnen binnen 30 dagen na ontvangst op eigen kosten naar ons worden teruggestuurd. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, en daarbij de gehele bestelling retourneert, zijn alleen de retourkosten voor EIGEN rekening. Bij de bestelling zit een retourlabel van DHL. Plak het retourlabel op het retourpakket en lever deze af bij een DHL servicepunt. Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, 鈧5,99 in mindering gebracht op het terug te krijgen bedrag. Indien wij een verkeerd of beschadigd product hebben geleverd, of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Let op: Indien er gebruik wordt gemaakt van een retourlabel, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je retourpakket. Mocht jouw retourpakket een waarde hebben van boven de 鈧100,-, dan adviseren wij om je pakket verzekerd terug te sturen naar Getdrezzed.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van jouw retour duurt maximaal 1 werkdag. Daarna duurt het gemiddeld een aantal werkdagen voordat het bedrag is teruggestort.

Zorg ervoor dat het item ongedragen en onbeschadigd is en dat de labels en etiketten nog intact zijn. Mocht je een verkeerd of beschadigd product ontvangen, of mocht de bestelling incompleet zijn, dan dien je binnen 24 uur na ontvangst hier een melding bij ons van te maken. Dit kan via WhatsApp op het nummer 085-7602841.

Een retourpakket mag niet dicht geniet worden, dit i.v.m. kans op beschadiging van de producten. Indien dit wel het geval is brengen wij de kosten van het beschadigde item/de beschadigde items alsnog in rekening.

Retouradres:
Koornmarkt 3
7607HZ Almelo

Het is ook mogelijk om een retourpakket kosteloos af te geven. Dit kan in onze filialen in Almelo en Rijssen. Helaas is het niet mogelijk om een retourpakket bij Getdrezzed Breda af te geven. Getdrezzed Breda fungeert sinds de zomer van 2021 als zelfstandig filiaal.

Almelo: Koornmarkt 3
Rijssen: Haarstraat 16A

Retourneren gedeelte uit deal

Heb je een deal geshopt (bijvoorbeeld 2 items voor 鈧30) en je wilt een deel retour sturen?
Dan wordt het bedrag verrekend zodat je de originele actieprijs voor het item betaald dat je behoudt. Voorbeeld: Shop je bijvoorbeeld de ' Coltruien Deal, 2 voor 鈧30' en je stuurt 1 coltrui terug, dan wordt de prijs van de coltrui die je houdt de originele prijs van 鈧16,99 en krijg je van ons 鈧13,01 teruggestort.

Bij een deal 3 voor 鈧80 zal bij het retourneren van 1 artikel 鈧20,02 worden teruggestort, waarbij de artikelen die je houdt terugvallen naar de originele prijs van 鈧29,99.

Retourvoorwaarden

Mondkapjes, haaraccessoires, sokken, ondergoed en sieraden mogen om hygi毛nische redenen niet geretourneerd worden. Lingerie, badkleding of panty's waarvan de verpakking na de levering is geopend mogen niet retour worden gestuurd.
Schoenendozen dienen mee verzonden te worden, maar niet te worden beplakt of als retourdoos gebruikt te worden bij het retourneren van de schoenen.
De retourkosten op deze artikelen zijn de verantwoordelijkheid van de verzender (klant) en worden niet door ons vergoed.
Wij kunnen geen garantie geven op studs, pailletten, knopen, ritsen en sluitingen.

Zonnebrillen moeten in dezelfde enveloppe worden teruggestuurd. Vervolgens deze enveloppe graag in een brievenbusdoos/stevige verpakking retourneren. Stuur je naast de zonnebril ook nog een kledingstuk terug? Dan is het wenselijk de zonnebril tussen de gevouwen kleding te stoppen voor extra bescherming.

Let op! Bij je bestelling ontvang je een DHL-retourlabel. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en houden wij 鈧5,99 in op het creditbedrag. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan 鈧5,99. Indien er een verkeerd of beschadigd product is geleverd, nemen wij de retourkosten voor rekening, mits ons DHL-retourlabel is gebruikt. Anders zijn de retourkosten voor eigen rekening. Retourlabel kwijt? Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp op het nummer 085-7602841

Indien je een pakketje afhaalt in onze filialen, dan ontvang je van ons g茅茅n retourlabel. Je kan je eventuele retour weer kosteloos kunnen terugbrengen naar het filiaal.

Het retour sturen van een pakketje valt onder de verantwoording van de afzender.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor een beschadigde of zoekgeraakte zending.

Heb je een artikel ontvangen met een mogelijke fabricagefout? Je mag dit artikel aan ons retourneren. Vul het retourformulier volledig in en gebruik code 3. Geef duidelijk aan waar het mankement zich bevindt. Zodra jouw artikel geretourneerd is, beoordeelt onze retourafdeling de klacht van het artikel en wordt er - indien nodig - een nieuw artikel teruggestuurd. Indien het artikel beschadigd is door eigen handelen, dan zijn de (verzend)kosten voor eigen rekening van de klant.

Terugsturen is alleen mogelijk wanneer:
- De artikelen in onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele kaartjes.
- Er geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, parfum-geur, haren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig zijn.
- Er niet is geprobeerd een gebrek te herstellen.

Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen. Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

LET OP: Vergeet niet de pakbon + ingevuld retourformulier (achterkant pakbon) mee te sturen!

RUILEN

Wil jij een of meerdere items ruilen naar een nieuwe maat? Dat kan. Geef bij 'Opmerkingen' op het retourformulier aan welk item je wilt ruilen naar welke maat. Na ontvangst proberen wij dit z.s.m., uiterlijk binnen 5 werkdagen, te verwerken. Wij sturen het item kosteloos, mits voorradig in de gewenste maat, binnen 24 uur na ontvangst van de retour terug. Je ontvangt hiervan een nieuwe Track&Trace. Mocht de gewenste nieuwe maat na 5 werkdagen niet voorradig zijn, dan neemt onze retourafdeling contact met je op. Let op, je kan eenmalig gebruik maken van de ruil-optie binnen het huidige retourtermijn van 30 dagen.

Het is helaas niet mogelijk om een item naar een andere kleur om te ruilen. Hiervoor dien je het reguliere retourproces te volgen en zelf het item in een andere kleur te bestellen.

Heb je vragen? Lees onze veelgestelde vragen. Zit je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp op het nummer 085-7602841.

*Bij afwijkende informatie op andere communicatiemiddelen, hanteert Getdrezzed de informatie op onze website als richtlijn omdat deze het meest actueel is.